lördag 5 mars 2011

Zumba och Kjellvander

Varning! Här kommer lite onödig information om gårdagen.

Min kväll igår blev inte alls som planerat men ändå väldigt bra. Först after work på stadshotellet med jobbarkompisarna. Zumba på det. Svettigt, lite jobbigt men jätteroligt. Lyckades inte sätta stegen som inte var på slagen utan strax före, eller var det efter? Men annars gick det bra. Tror jag i alla fall. Sen en snabbdusch och vidare till Jönköping för att träffa Honken och lite annat folk från I'm from Barcelona. Lite vatten på det. Sedan Christian Kjellvander. Riktigt, riktigt bra musik. Faktiskt. Måste bara dementera allt jag har sagt om att hans musik inte riktigt är i min smak. Den är helt i min smak. Fast hellre live än på skiva, spotify, youtube etc. Någonstans mellan Malaysia (replokalen) och Bongo (eller egentligen APT) gjorde sig hungern påmind och jag beställde in falafel(!) och klyftpotatis. Två glas vatten och lite paj kl. fem kanske inte räcker om man kör ett zumbapass vid sju... Hittade varsin stol åt mig och mitt trötta sällskap. Träffade lite andra trevliga människor som jag inte sett på länge. Konstaterade att de där killarna med svart skinnjacka, tajta svarta jeans och svart färgat hår fortfarande finns. Fast de ser mycket yngre ut nu än jag minns dem... Vid ett-tiden rullade bilen hemåt och jag kunde som sagt konstatera att jag haft en väldigt bra kväll.

Här kommer lite Kjellvander. Håll till godo!



Förresten. I dag åt vi färdiga köttbullar och skruvmakaroner till lunch.

Ha en fortsatt fin lördag!

Inga kommentarer: