onsdag 16 mars 2011

Snön smälter

Trädgårdslandet börjar skymta under snön och eftermiddagssolen lyser på ladugården. Jag anar att våren är på väg. Undrar hur många gånger jag kommer bli besviken innan den är här på riktigt...?


Men idag inbillar jag mig att solen kommer smälta bort snön inom några dagar och njuter av ljuset, värmen och de växande områdena av synligt gräs i trädgården.

Dagens kvällsmat: Baconlindad kycklingfilé fylld med mozzarella, soltorkade tomater och basilika.
Ibland används halvfabrikat även i detta hem...

Ha en fin kväll alla läsare!

2 kommentarer:

therese sa...

Hej brukar kika i din blogg=O) gillar den starkt. Men nu är det så här att jag har ett tips till dig,detta är ingen skitreklam som alla andra skickar runt-- om hur du kan tjäna pengar på din blogg o samtidigt ge dina läsare skitbra rabatter från kända företag, förra veckan tjänade jag 3000, trodde först inte det var sant!!! klicka här och bli medlem, du kan när som helst säga upp medlemskapet så det är inget konstigt alls.
http://iinova.styleblogg.se/2011/mar/145/Tjaena-pengar-paa-bloggen/

Maila mig för insidetips=O)
kram

Maria i Falkenberg sa...

Snön vräker ner här just nu!