onsdag 22 februari 2012

Goodie Bag Contest

Nu är jag med i ännu en tävling hos Den Rockande Kocken. Förra tävlingen jag var med i vann jag faktiskt. Så jag vet inte om jag ska ha för stora förhoppningar inför denna. Men nu är priset något jag ännu mer vill vinna så jag hoppas på tur den här gången med.


Så här skriver Den Rockande Kocken själv om tävlingen:

Nytt år och ny tävling, den här gången lottar jag ut en rockens goodie bag fylld med rockprylar av alla de slag. Det är busenkelt att delta också, du behöver bara göra 2 saker för att vara med...
Tävlingen varar till 31/3, alltså mars ut.

Det jag allra helst vill ha i den här goodie bagen är ett exemplar av Metal Munchers Preview Edition. Men det finns många andra fina musikrelaterade saker jag inte heller skulle tacka nej till.

Kolla själv och var med och tävla du också!

Inga kommentarer: