lördag 1 oktober 2011

Höstpromenad

I dag har jag haft finbesök av en god vän. Vi tog med oss kameran ut på promenad i de Småländska skogarna.












Jag låter fotona tala för sig själva. Tror inte det finns ord som kan beskriva det bättre. Allt detta vackra har jag på gångavstånd hemifrån. Jag borde verkligen ge mig ut på promenad oftare!

Ha en riktigt fin lördagskväll nu!

Och passa på att njuta av det fina vädret om ni har något. Man vet aldrig när den kalla, blåsiga och regniga hösten har kommit för att stanna. Plötsligt bara är den där och då finns det ingen återvändo...

3 kommentarer:

|| mannen som kan prata om hundar || sa...

Härlig promenad! En sån liten "stuga" hade jag velat ha här hemma :P

Mårtenssons kök sa...

Underbart, så härligt att ha alldeles runt hörnet! Synd bar att man så lätt blir hemmablind...

martina sa...

Superhärliga bilder! Man skulle verkligen kunna fota hur mycket som helst när det är höst o så fint ute i naturen!