söndag 23 mars 2014

Tack och hej!

Nu tror jag att de flesta av er har förstått att den här bloggen är på väg att rinna ut i sanden. Ändå tänkte jag att det kunde passa sig med ett sista farväl.

Jag vill också passa på att tacka alla er trogna läsare som tittat in regelbundet och uppmuntrat mig med era fina kommentarer. Det är för er skull jag höll på med bloggen så länge som jag ändå gjorde. Men det är väl så att allt går i perioder. Sedan en tid tillbaka har jag haft noll inspiration att hitta på eller testa nya maträtter och bakverk och i huset händer det inte så mycket heller. Ska jag blogga vill jag ha något "vettigt" att skriva om annars kan det va, tänker jag. Det där med vardagsbetraktelser finns det andra som gör så bra och det är ändå inte riktigt min grej.

Det jag väljer att lägga min tid på istället för att blogga är min familj, mina vänner och musiken. Det är en sådan period just nu och jag tror den kommer vara rätt länge.


Det som händer nu närmast är att vi kommer spela med Belta 53 i Nässjö på fredag. Det är den sista deltävlingen i Livekarusellen och jag hoppas att det kommer mycket folk och lyssnar. Förra deltävlingen var på Kraftverket i Tranås och det var riktigt kul att spela där. Här kommer några bilder därifrån:





Finns det några av er som gärna skulle vilja fortsätta följa mig, så finns det några olika sätt. På Instagram heter jag jojo57892 och det är bara att klicka på följ-knappen där. Vårt band har en hemsida där vi uppdaterar när det händer något nytt www.belta53.se och följer du oss på Facebook får du uppdateringar där något oftare www.facebook.com/belta53. Jag har också en egen kanal på YouTube där jag lägger upp låtar som jag skrivit, väldigt simpelt bara med sång och gitarr, mest för att kunna spela upp dem ifall någon vill veta hur de låter. Sök på ansibecki på YouTube eller klicka på länken https://www.youtube.com/results?search_query=ansibecki&sm=3

Jag har inte tänkt ta bort bloggen. Jag ser att många hittar hit efter sökningar på olika recept och jag går faktiskt ofta själv tillbaka till recept jag publicerat här. Sedan finns det en liten tanke någonstans i bakhuvudet att jag kanske, kanske någon gång i framtiden vill ta upp bloggandet igen. Då skulle det ju vara mycket enklare att bara fortsätta där jag slutade...

Återigen ett stort tack till alla goa fina läsare. Vi ses igen!

3 kommentarer:

Henrik Olsson sa...

Jag tycker det är tråkigt, men jag förstår ditt val helt och fullt!

Vi hörs nog ändå! :)

Freja sa...

Tråkigt, men förståeligt! Jag följer dig på insta nu, jag är din nya följare hrafnin_reddevil! På fejjan följer jag er redan. Ha det bra!

Jag och mina ungar sa...

Coola bilder! Hoppas du hittar tillbaka så småningom!! :-)